Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je bestelling, de betaling of levering? Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op en we helpen je graag verder.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur geplaatst zijn worden nog dezelfde dag verzonden. Zo heb je in de meeste gevallen je bestelling de volgende dag nog in huis. Bestellingen die in het weekend of op feestdagen worden geplaatst worden de eerstvolgende werkdag verzonden. Onze pakketjes worden bezorgd door PostNL. PostNL bezorgd pakketjes van maandag tot en met zaterdag. Vertragingen bij PostNL hebben wij helaas niet in de hand.

Pre-orders

Pre-orders worden verzonden zodra de producten bij ons binnen zijn. De verwachte release datum staat aangegeven bij het betreffende product.

Heb je een bestelling geplaatst van meerdere producten waaronder een pre-order? Dan wordt je bestelling verzonden zodra alle producten bij ons binnen zijn. Wil je andere producten al eerder in huis hebben, dan raden wij aan 2 aparte bestellingen te plaatsen.

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten voor een pakket bedragen € 3,95, voor een brievenbuspakketje bedragen de verzendkosten € 2,95.

Voor bestellingen boven de € 50,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening (Gratis verzending België vanaf €75).

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, dat kan! Kies voor de optie ‘afhalen’ in je winkelwagentje en plaats je bestelling. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om een afspraak te plannen voor het afhalen van je bestelling. Heb je op werkdagen vóór 15.00 uur besteld, dan kan je meestal dezelfde dag nog je bestelling ophalen.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken als cadeau?

Ja, dat kan! Geef in het opmerkingenveld in je winkelwagen aan dat je je bestelling wilt laten inpakken en welk product er ingepakt moet worden. Wij pakken dan je bestelling gratis voor je in.

Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen, wat nu?

Wij raden je aan je bestelling meteen na ontvangst te controleren op beschadigingen. Is je pakketje beschadigd bezorgd? Neem dan binnen 14 dagen contact met ons op en stuur ons een foto van je geleverde pakketje. Wij zullen het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen.

Wanneer kan ik mijn pakketje retourneren?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Wanneer je je volledige bestelling retourneert krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug gestort. Retourneer je een deel van je bestelling, dan worden de verzendkosten niet vergoed.

Alleen ongeopende producten kunnen geretourneerd worden.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

– Stuur ons een mail via info@octospellen.nl en laat ons weten welke producten je wilt retourneren.

– Je krijgt van ons een retourlabel via de mail. Print het label uit en plak het op de doos.

– Lever het pakketje af bij het dichtstbijzijnde afleverpunt. Bewaar het bewijs van verzending goed.

– Wanneer je pakket bij ons in goede orde is ontvangen en je retournering voldoet aan onze retourvoorwaarden storten we het verschuldigde bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Verzendkosten worden alleen vergoed wanneer de volledige bestelling wordt geretourneerd.

Is retourneren gratis?

Ja, retourneren is gratis. Neem contact met ons op en geef aan dat je je bestelling of een deel van je bestelling wilt retourneren. Wij sturen je dan een retourlabel via de mail waarmee je je bestelling kunt retourneren.